Yeshua trăiește în mine

"Un mic ungher unde Dumnezeu îmi vorbeste."
Secretul vieții: Trăiește! Nu doar exista.

marți, 23 martie 2010

Mireasma Lui Cristos

2COR 2: 15

In adevar, noi sìntem, inaintea lui Dumnezeu, o mireasma a lui Cristos printre cei ce sant pe calea mantuirii si printre cei ce sant pe calea pierzarii


"Unde lipseste harul Lui Dumnezeu se naste amaraciunea.
Dar unde harul Lui Dumnezeu este imbratisat, infloreste iertarea.
Cu cat ne plimbam mai mult prin gradina, cu atat e mai mare sansa sa imprumutam parfumul florilor.
Cu cat ne cufundam mai adanc in har, cu atat e mai mare sansa sa oferim har."
Max Lucado

Este primavara, si florile gingase isi raspandesc mireasma lor; copacii plini de flori ne anunta ca vom avea o recolta bogata. Da, suntem si noi o primavara; mireasma lui Cristos. Mie imi plac mult de tot, dar mult de tot, frezele. Stiti de ce? Nu pentru gingasia lor (nu ca nu ar fi gingase, sunt), ci pentru mirosul lor. Acel miros ma imbata de placere. Da, citesti bine... ma imbata de placere mirosul lor. Imi doresc, si sper... cum aceste flori trecatoare, ma incanta pe mine cu mireasma lor, si eu sa Il incant, pe Dumnezeu cu mireasma ce o raspandesc. Doamne, daca ma incanta atat de mult frezele, fa-ma sa fiu o freza inaintea Tatalui meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu